А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Основні завдання відділу:

- організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;

            - забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Відділі;

- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;

- реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;

- організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру; проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;

- вчинення відповідно до закону нотаріальних дій;

- здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

 

Начальник відділу: Майстренко Оксана Михайлівна 

Державний реєстратор : Желінська Аліна Володимирівна

Державний реєстратор майнових прав: Нацевич Людмила Віталіївна

 

  Сектор адміністративних послуг

  Завідувач сектору-адміністратор: Лукашенко Ольга Володимирівна 

  Адміністратор:   Савченко Юлія Миколаївна

                           Кушніренко Інна Миколаївна

                           Горя Наталія Павлівна

                           Кондраток Вікторія Василівна

                           Клименок Марина Вікторівна

 

Сектор реєстрації місця проживання

Завідувач сектору: Хамка Віта Валеріївна (відпустка для догляду за дитиної до досягнення нею трирічного віку)

Яковенко Наталія Володимирівна

Головний спеціаліст: Киричок Юлія Юріївна (відпустка для догляду за дитиної до досягнення нею трирічного віку)

Василик Олександра Володимирівна

Спеціаліст І категорії: Мосієнко Надія Миколаївна

Павлюк Оксана Іванівна

 

Сектор соціального забезпечення населення

Завідувач сектору: Шибкой Світлана Валентинівна

Головний спеціаліст: Дринь Леся Петрівна

 

Сектор з питань міграційних послуг

Завідувач сектору: Швець Олена Григорівна

Головний спеціаліст: Леваднюк Анна Олександрівна

 

Контакти

(04573) 6-09-83

[email protected]

 

Компетенції:

організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг
спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання
забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Відділі
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону
державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади
організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру; проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону
вчинення відповідно до закону нотаріальних дій
здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів

Робочий розклад:

Години прийому

Пн 08:30-15:30
Вт 08:30-15:30
Ср 08:30-15:30
Чт 08:30-15:30
Пт 08:30-15:30